Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Rosie ❞



Sunday 5 July 2015 | July 05, 2015 | 0 Lovers
Aku tak ingat sejak bila but then dia cakap macam ni lah dekat aku;

"Jom disguise as anime character,"

"Anime?"

"Anime tu macam movie or drama animation.
Kau tengoklah salah satu anime, mesti kau addicted jugak."

"Malas lah. Aku tak layan mnde macam ni."

Then dia ketuk kepala aku sebab malas lolz
"Kau tengok Detective Conan or Magic Kaito.
Kau mesti fall in love dengan Kaito,"

"Bangang!" Kepala dia aku luku pakai tangan.

"Serius lah,"

Dia masih bertahan dengan perangai aku untuk mengajak aku jadi otaku jugak
tapi takdelah otaku mana cuma tulah minat anime gituw.

Then aku start tengok DC and then MK
Memang falling in love dengan Shinichi and especially Kaito.

Aku pulak excited cari mamat tu cakap macam dia pernah cakap dekat aku dulu.

"Ok deal. Aku Kaito, kau Ahoko."

Dia gelakkan aku sebab noob.

Aku tak tahu amnde tu 'Ahoko'
Sampai lah setahun setengah lebih dia panggil aku Ahoko.
Bangang abadi lah mamat tu.

And then baru aku tahu maksud dia and then aku punyalah lesing dia tu.

Geram.
Hahaha tapi geram-geram rindu lagi mamat tak guna tu okay.

Image result for kaito and aoko

Labels: ,



0 Comments posted :

Post a Comment