Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Rosie ❞



Saturday 7 January 2012 | January 07, 2012 | 0 Lovers
Ingat tak time kau nangis sebab tak dapat ais-krim?
Beb, aku tak akan pernah lupa riak wajah kau time nangis tu.
Ya Allah, memang comel.

Along kau punya lah gelabah nak pujuk kau,
dia pun beli lah ais-krim baru tapi kau gedik siot tak nak ais-krim tu.
Aku pun gelabah jugak sebab kau nangis kan,
aku mesti lah gelabah kalau best friend aku nangis.
Aku pun hulurkan ais-krim aku tapi kau pergi tepis.
Aku pun apa lagi, nangis jugak lah.
Sebab kau tak sudi nak ais-krim aku.
Hahaha lawak siot.

Kau pun terdiam time aku nangis,
kau terus ambik ais-krim dari tangan along kau
and then bagi aku then aku diam.

Weh! Sumpah kelakar siot bila ingat balik.

Tapi itulah,
Kenangan masa kecik yang aku takkan pernah lupakan sampai bila-bila.
Nanti aku dah ada anak, boleh lah cerita dekat anak aku yang pak cik dia cengeng masa kecik.
Lagi cengeng dari maknya. Hahahaha.

Labels:



0 Comments posted :

Post a Comment